gratis verzending boven €50 levering binnen 2 werkdagen

retourneren & herroepingsrecht


Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Bloom accepteert alleen producten gestuurd vanuit Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Luxemburg. Besteld op de bloombaby.nl website binnen 14 dagen vanaf de ontvangst van het product.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Het is uw verantwoordelijkheid om een veilige verzending te verzekeren. We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde producten.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Bloombaby.nl geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via benelux@bloombaby.com Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stuurt u een product retour? Print dit formulier uit, vul het in en leg het in de doos bij het geretourneerde product:

bloom retour formulier

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met benelux@bloombaby.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.