NIEUW! Fresco Seatpods. Zachte machinewasbare fresco zittingen. Check ook onze OUTLET onderaan deze pagina,

retourneren & herroepingsrecht


Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden terug te sturen. Retour zenden is voor eigen rekening. U bent vrij de transportdienst van uw voorkeur te kiezen. Let er wel op dat u een volgcode bewaart.

Na ontvangst in ons magazijn krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Het is uw verantwoordelijkheid om een veilige verzending te verzekeren. We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde producten.

Stuurt u een product retour? Zorg er dan voor dat de originele pakbon nog bij het product zit. Dan weten wij welk ordernummer uw zending betreft. Hebt u de pakbon niet meer? Vermeld dan duidelijk uw ordernummer.

Stuur het dan terug naar dit adres:

Bloom/Jager
Koestraat 45-i
5688AG Oirschot
Nederland

Het is uw verantwoordelijkheid om een veilige verzending te verzekeren.
We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde producten.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Bloombaby.nl geretourneerd worden.

Bloom accepteert alleen producten gestuurd vanuit Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Luxemburg. Besteld op de bloombaby.nl website en teruggestuurd binnen 14 dagen vanaf de ontvangst van het product.

Bekledingen en verkleiners (snugs) kunnen in verband met hygiëne voorschriften alleen retour genomen worden als het plastic nog ongeopend is.

Product ruilen?
Ruilen is helaas niet mogelijk. Stuurt u het verkeerde product retour en bestel dan het product van uw keuze.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Dat kan alleen als u nog geen verzendbevestiging per email hebt ontvangen.